ساعت پخش بازی امشب پرسپولیس شارجه امارات-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

ساعت پخش بازی امشب پرسپولیس شارجه امارات

ساعت پخش بازی امشب پرسپولیس شارجه امارات اعلام شد و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکی دیگر از حریفان آسیایی خود می رود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 24
کد خبر: ۶۰۳۳۱

به گزارش راهبرد معاصر ترکیب و ساعت پخش بازی امشب پرسپولیس شارجه امارات اعلام شد و این دو تیم آسیایی از ساعت ۲۱:۳۰ در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. 

 

سرخ‌ها برای این بازی محمد انصاری، محمد نادری، محسن ربیع خواه، مهدی شیری و سعید آقایی را در اختیار ندارند. از سوی دیگر اماراتی‌ها نیز برای صعود به یک مساوی نیاز دارند.

 

ترکیب احتمالی شارجه امارات برای دیدار با پرسپولیس:

عبدالرحمان - الدهنهانی - الحسانی - بوازیر - کایو - محمد - سیف رشید - سالم - اتابک شکوروف - مهند علی و قانم.

 

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و شارجه امارات ساعت ۲۱:۳۰ امروز پنج شنبه برگزار می‌شود.

 

جدول لیگ قهرمانان آسیا (2020) - گروه C

لیگ قهرمانان آسیا گروه C
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 الدحیل 5 3 0 2 7 7 0 9
2 شارجه امارات 5 2 1 2 13 7 6 7
3 پرسپولیس 5 2 1 2 4 5 -1 7
4 التعاون عربستان 5 2 0 3 3 8 -5 6

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار